Friday, February 18, 2011

MORIB BEACH IN MY HEART .

 Hyep blogger . aku mau cite lha bnde yg da lepas . time mau g pantai morib aa . aku g morib 1/2/2011 .ari wilayah kot tak silap . hee . sehari seblom g morib . sedara aku dari ipoh sampai . atok aku kat n9 datang juga . rase heppy lha ramai owg kan g holiday . hee . dyowg sume tdo uma aku sehari saje . 

 Besok nye pulak . time nk g morib . sume bangon tido maw g mane . air uma aku lak kemarau . hahah . mang bagos lha . terpakse aa amek air paip kat luar pindah randah masok dalam uma . hahah . terpakse aa simpan2 air tu . heheh . ]

 Dalam kol 11.45 kot gerak g sane . heheh . bape jam tah aku x tau aa . 3 jam kot . sblomm smpai borib g singgah Tesco Banting bli  aym kot 3 ekor . hahah . sudap kot . maw buat BBQ . hee ~ . kat morib tdo banglo kot . sape ta mau . 3 bilik ouuhhh . huhuh . 

 Kol 13:00 lha kut smpai morib . g aa daftar dlu banglo 2 . xkan mao serbu jea uma owg kan ? hahahh . .mao tegok kaa uma dy ? jap ea ? hahah .
                                                ni kat dalam . luas kenn ? hahah . 
ni baru nampak full banglo kami . hahaha


Time tgah hari pon ta tao mau buat apea . dok uma jea . air pon surut ag . dok uma lepak2 jap . da puas lepak smpai ptg . air pon suda pasang . yaahooo ! hahahah . blom pasang ag . nk tunggu air pasang jea . hahah . 
 ni aa aktiviti nk tunggu air pasang . hahah .
 mengukir lukisan sana sini . 
bejalan sana sini . :))

Tgah best buat aktiviti nie . datng lha .. pakcik2 saya . dari senawang n melaka . dyowg pon turut meriah kan holiday kami . ni lha ketibaan pakcik2 saya . 

salam dulu . hahah
Seterusnya , ceh . cm karangan pula .hahah . lepas dah abis salam2 sume . da abes borak2 . sedar x sdar air suda pasang . nk wat pea ag arn ? terjon aa tros . atok aku yg terjon dlu aw . 

 ni aa atok akuh . hee. nsem taa ??? hahah..da abes mandi2 . sume skali g tgok matehari tebenam . in english sunset ea ? hahah . whatever lha . sikit jea ade gmbar . btw . ni lha yg terindah aku pnah tgok . lawa gile meyhh . 
 seblom sampai ~

 suda sampai . hee ~

 DO_RE_MI , kami tiga saudara . hahah
 wahh !!! ini lha yang paling lawaaa .
model matehari . pasti pilihan anda . hahah . 
 pemandangan senje :D

suda puas melihat sume tu . balek balik ke banglo . balik jea . g bakar arang . nk bakar BBQ lha kate kan . hahah . sume bekerjasama untuk bakar ayam . dah sume lapar . hahah . ade jugak gmbr nye , antaranya . di atas2 tuh sume . hee . 

keluarga belah ayah saya . ramai kan ? 1 family jea x dpt dtg .
 Da puas 1 hari kat banglo . dah tibe mase tok tinggal kan banglo Rumah Peranginan Persekutuan . mesti rindu kat banglo tuh . ntah bile lha dpt g lagi . gambar2 maw meninggal kan banglo tersayang kami . segala kenangan pasti x dapat di lupe kan . 

I LOVE MORIB BEACH 4 EVER ! 

No comments:

Amien Gedik ©