Thursday, February 17, 2011

exam form 2 susah ! benci .

heheh . lame kot aku x update nih . yela exam sudah ! ni pon besok exam agame . gmpak tak ? sya ustaz ! haha . urmm . ape lg eak ? nak cite sal exam kea ? hahha . exam pertame bm ngan math . yg bm 2 bole lha tahan ag . sampai math tuh otak dah jem kejap . seb baek ade mem aku . sempat lha tiru dy .
Tips meniru kami ialah :
1)beritahu dy no ape yg x tau . 
2)kalau dy tunjuk 
i : dahi jawapan dy (A)
ii : hidung jawapan dy (B)
iii : mulut jawapan dy (C)
iv : dagu jawapan dy (D)
 hahah . ade peringatan . lau kantoi ngan cikgu . cikgu mesti bg jawapan (E) . kaki yg singgah di kertas anda . huhuh .

 Hari kedua exam  . exam apea eak ? ha ! sejarah sama bi . lagi pocah kepalo di buek ea . hahha . bi tuh . maybe cikgu ingat aku owg putih kot nak tnye soalan mat saleeh . law dy ckp 'rooney play in ........' 2 aku tau aa . hahah . sejarah lg aa . soalan dy berulang2 . laen aa law dy buat straight 1 bab , ni tak . sseb baek aa ade mem aku tuh jugak , hahah . dapat aa rembat jawapan . hee . :D

 Besok agame . maybe senang kot ! ustazah penah kate 'kite ni orang islam . law x tau agame , wat malu owg islam jea ' hahah . kate2 semangat ustazah aku tuh ! heheh . bnyak gak aa kne hafal . sirah , akhlak , tilawah . tilawah tu yg payah siket mau hafal . yelah . kite ni blajar smpai 'ta' jea . mane taw yg laen . hahah .

 BTW . doa kan eah ? ayah saya suda janji . dapat no 10 ke bawah dapat fixie.  aw ! hahah . doa kan yaa ...

No comments:

Amien Gedik ©