Sunday, February 13, 2011

ini lha jadi bile bosan :D

nak cite apea eak ? hahah . cite jer lha . x pham buat2 lha paham . hahah . mcm topic heppy aku lha sblom nih . blek futsal jea tdo . tp arinih laen sikit . hahah .arini plak aku tdo kol 1.30pm tdo tdo tdo . smpai kol 5.30 , time tuh lha perot aku bergendang carik makan. hahah

    Time tuh mak aku xde kol 12.00pm . mak aku ngan bapak aku keluar bli barang . tnggl aa aku sorang kat uma . hahha . tnggu pea ag . tnpe rase malu . grak g dapor , bukak saje tdong salji . pehh !!!! kosong saje . aku bersabar . bnyk lg makanan kat uma . aku bantai aa epal , biskot , mcm2 ag aa . hahah .

  Lepas uh aku tdo balik . bgn lak kol 6 . dah bagon 2 . mak aku bangon lak bawak macd . cam tau2 jea anak nye lapar . haahah . aku mencekek aaa macd ue puas2 . dah lpas mencekik ue . lepak2 jap tnggu azan maghrib .

  Dah tibe azan Maghrib . aku capai tuala yg tersidai di bilik lalu tros mengankat kaki ke blik air . *ayat tak blah . heheh . dah lpas mandi tuh . da solat sume . aku minx izin tok onl sebentar bersama FB . huhu . time nk onl tuh tetibe mak aku soh masok kan gmbr dy kat dlm fb dy . xpe lha . terpakse masokkan . nak mlawan , berdosa besar . huhu

 Time tgah msokkan gmbr ue . internet lak buat hal . angin btol aa aku time ue . cube bayang kan . 16 gmbar upload sampai 3 jam . logik taa ? hahha . sape tak angin . tp x pea aa . sume dah settle . so skang nih . aku mghadap PC jea . tinggal mase mao off . exam pon x lame ag . malas nk tdo lmbat2 . x sanggop di baling marker lg . hahah. doa kan lha aku exam nnti ea ???? hahah .

                      dah x de pape lg kott . nnti law aku rajen aku update ag ea ?
                                                BUBYE :))

No comments:

Amien Gedik ©