Saturday, February 12, 2011

heppy :))

oit , :D 
pg tadi aku maen futsal ngn member . gempak jugak lha team aku maen 4 kali stay kot . menang jea . last2 . semua give up . letih nak mampos , tercungap cungap nak air . hahah . dah lha time tuh lapa . lpas maen ue . g makan roti canai jap . kalah mamak buat .heheh . 2 pon mem aku blanje ( wan zarul ) . dy ckp 'arini bank bukak lha . aku blanje ko aa min . hahah . pe ag . tanpe malu2 duduk n then makan jea . 

  da habes maen futsal , balik umah lha . nk wat pea ag . nk berjemor cm india tgah panas ? gelap aa aku . hahah . blik pon dlam kol 12.15 . time nak balik ue . lonlai je jalan . letih nak MAMPOS . heheh . balek ue . singgah uma mem aku (aifi ) . pau dy air , kuih . hahah . bankkrup dy . uma aku ngan uma dy x jauh mane . dpn uma je kot . hahah , ayat aa uma aku xde air . kemarau .huhu :))

  kol 12.30 . tibe lha aku di teratak ku ( umah lah ) .  hahah . da balek maen futsal ue . masok uma . duduk kat blik jap maen psp . nk bareng aku ingat kate2 mak aku 'dah balik tros mandi jgan nk lepak2 lg dalam bilik , dgan bau peloh ag ' tu yg aku x bareng ue . takot kne bising lak .maen psp smpai bateri habes . tros blah . amek tuala , tros g blik air . hahah . errggh lpas mandi ue . segar lak an ? uhuhu . lpas mandi tuh bwu ley bareng . dah wangi lha kate kan . dgar2 radio jap . x lame ue . lelap lah mate aku nih . hahahah . sedar x sedar . kol 7.30 aku bgon . tu pon mak aku bising gak . 'amin ! g mandi sembahyang ' tkot x nk kne bising ag . tu yg terpakse buat ue . hahah . BTW aku heppy lha arini dapat membute1/2 hari . hahah . besok maybe nk ikot family g jogging . sape mau ikot ? jum2 . hahah . berat 54 kebawah je boleh ikot . harap maklom . hahah . guraw sajea . :))

No comments:

Amien Gedik ©