Tuesday, March 1, 2011

al - fatihah ... :(

hello blogger .

 Amin mau cit some thing . ade ingat tak pasal kereta terbakar yg 3 orang nyaris maut n seorang mati . amin ade bace due2 blog . tapi tak tau lha sape punye . maybe gurl dy . maybe frends dy . memang sdeyhh . sape mau bace klik sini http://bebbymessy.blogspot.com/2011/02/takziah-buat-dzarif-iskandar.html?spref=fb . ade luahan gurl dy skali kat link tuh .

 Ni ade lg satu maybe kawan dy punye . http://shoutwhisperspeak.blogspot.com/ . memang betolbetol sdey bace post dy . mcm mane lha gurl dy menghadapi sume tuh .YA ALLAH ! tenang an lha DZARIF ISKANDAR di alam sane YA ALLAH . DZARIF ? walaupon aku tak knl kau . aku nak kau dgar kat sane .  aku amat sdey dgan pemergian kau . aku harap kau oke2 jea kat sane .. aku kesian tgok wall post gurl kaw DZARIF . 


 AKU sentiase doa kan kau di org2 yang beriman . n aku juge doa kan gurl kau supaye bersabar ape yg dah jadi . kalau kau ade lg DZARIF . aku yakin ! gurl kau mesti heppy gilee . tp malang nye .. kau dah takde selamenyee .   akhirkate dari aku DZARIF aku sentiase doa kan kau ngan gurl kau . serious aku cakap . aku sdey :( .

AL - FATIHAH . 
+ DARIPADANYA KITA DATANG , DAN DARIPADANYA JUGA KITA KEMBALI +

3 comments:

A M I N G E D I K ^_^ said...

:(

QEYRA BUNGEKS ==' said...

smoga rohnye dcucuri rhmt...n smoga dtmptkn dngn owg2 beriman..AMIN...alfatihah.....

A M I N G E D I K ^_^ said...

amin ~

Amien Gedik ©